Sale!
,

מחזיק שקיות אשפה

36 כולל מע׳׳מ

& משלוחים חינם!
ורוד כחולחוםירוק לבןכחול לבןלבן - ורוד
נקה
מק"ט: 1005002858114007 קטגוריות: ,

מחזיק שקיות אשפה

מיני מחזיק שקיות אשפה לחיות מחמד. המכשיר מגיע ב- 5 צבעים שונים ובגודל אחד לבחירה. חומר: פלסטיק באיכות גבוהה. גודל : 8.4 ס”מ x 4.3 ס”מ. תכונה: ידידותית לסביבה. קופסת אשפה ניידת לכלבים.

הפתרון הקל והנוח לניהול האשפה בבית המגורים. הוא מאפשר לשמור את השקיות במקום אחד נוח, ולמנוע את ההפרעות והאכזבות שקורות כאשר השקיות מתפרקות ומתפשטות ברחבי הבית.

מחזיק שקיות אשפה מתאים לכלבים בעלי טעם גבוה. השקיות מעוצבות בצורה ייחודית שמאפשרת הפניה והגבהה כדי למנוע זיהום ולשמור על נקיון הסביבה. השקיות ייצור בהתאם לצרכים של כלבים שונים, מכלבים קטנים עד לגדולים.”

“השקיות מתאימות לכלבים בעלי אישיות ייחודית ודרישות מיוחדות. השקיות ייצור בהתאם לטעם ולדרישות של הכלב, כדי להבטיח נקיון ובריאות לכלב ולסביבתו.

גודל וצבע המוצר עשויים להיות מעט שונים מהתמונות והסרטונים בעקבות העובדה כי מדובר בצילום.
זמני שילוח הם 7-21 ימי עסקים אך לרוב אנו מספקים את המשלוח הרבה לפני 🙂 אנא היעזרו בסבלנות וקחו זאת בחשבון בעת ההזמנה. אנו עושים מיטב המאמצים לספק לכם מוצרים איכותיים שיגרמו לכם ולאהובים שלכם הנאה אמיתית ונחת. תהנו

מחזיק שקיות אשפה לכלבים – פתרון יעיל לניקוי הבית שלך. עם מחזיק שקיות אשפה זה, אתה יכול להסיר את האשפה של כלבך בקלות ובקנאה, ולמנוע את התפרצות הריחות הלא נעימים. המחזיק שקיות אשפה מורכב מחומרים חזקים ואמינים, וגם קל לניקוי. הוא גם יכול להיות מתקנן וניתן להגדלה על מנת להתאים לצרכים של כלבך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחזיק שקיות אשפה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      belle_5 Get 5% off
      דילוג לתוכן